Vrácení zboží a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

V Kabelkovicích víme, že vybírat zboží na internetu dá někdy pořádnou fušku. Proto jsme lhůtu pro vrácení zboží prodloužili na celých 30 dní. Bez udání důvodu a bez zbytečných průtahů.

Jak postupovat?

  1. Zabalte zboží do původního obalu, ve kterém vám přišlo.
    Poznámka: Pokud jste obal při rozbalování poničili, nebojte. Jen, prosím, zboží zabalte tak, aby se mu při přepravě zpět k nám nic nestalo.
  2. Zašlete zásilku na tuto adresu: Jan Zimmermann, Na Vrátku 2078/1, 434 01 Most


A to je vše :-) Pokud byste nám chtěli vrácení usnadnit, přiložte k zásilce tento formulář nebo nám napište e-mail.

Kdy a kam mi vrátíte peníze?
Peníze vám vrátíme na váš bankovní účet nejpozději do sedmi dnů od obdržení zásilky.

Na co si dát pozor?
Zásilku nikdy neposílejte na dobírku. Takto zaslané zboží nebudeme v Kabelkovicích přebírat.

Chcete jinou barvu zboží?
Vybraný produkt s vámi sice barevně neladí, ale nějaká jiný by mohl! Stačí si jednoduše vybrat z naší nabídky a kontaktovat nás.

 

REKLAMACE

Všechny naše produkty pečlivě prohlížíme a kontrolujeme, přesto se může vyskytnout problém. Pokud se cokoli stane, neváhejte nás kontaktovat a my s vámi situaci ihned vyřešíme.

Důležité informace:
Tak jako v kamenném obchodě i v Kabelkovicích dáváme standardní záruku 24 měsíců od převzetí zboží. Tato záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Adresa pro vrácení zboží:
Kabelkovice - Jan Zimmermann
Na Vrátku 2078/1
434 01 Most

K zásilce, prosím, přiložte tento reklamační formulář a vyplňte potřebné údaje.

Jak dlouho budeme reklamaci vyřizovat?
Reklamaci musíme podle zákona vyřídit nejpozději do třiceti dní. My ale chceme, abyste byli vždy spokojení a šťastní, a proto naprostou většinu reklamací vyřizujeme do několika málo dnů.

Na co si dát pozor?
Zásilku nikdy neposílejte na dobírku. Takto zaslané zboží nebudeme v Kabelkovicích přebírat.

Zpět do obchodu